Algemene Voorwaarden / Privacy Wetgeving

Algemene Voorwaarden / Privacy Wetgeving
De Palma Kleding, gevestigd en kantoorhoudend aan Bedrijvenpark Twente 78, te Almelo, is ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel onder dossiernummer 71305106
De Palma Kleding verricht haar werkzaamheden uitsluitend overeenkomstig deze voorwaarden, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

1. Koop overeenkomst
2. Prijzen
3. Betalingswijze
4. Betaling is niet gelukt
5. Levering
6. Verzendwijze en kosten
7. Levertijd
8. Ruilen/retourneren van een artikel
9. Artikelen die niet retour kunnen
10. Garantie
11. U heeft het verkeerde artikel ontvangen
12. Klachten en geschillen
13. Uw persoonlijke gegevens bij Allround kleding
14. Niet respecteren van onze voorwaarden
15. Maten
16. Bestellen uit het buitenland
17. Clubs & Verenigingen (grotere partijen)

1. Koop overeenkomst
Een koopovereenkomst komt tot stand na plaatsing van de order in onze winkel.
Ter bevestiging sturen we de klant een email met daarin alle order/adres gegevens zoals de klant dat heeft ingevuld. Wilt u de order alsnog annuleren dan verzoeken we u om direct een mailtje naar ons te sturen. Annuleert u te laat en de order is in verwerking dan brengen we administratie kosten in rekening t.b.v. € 7,50.

2. Prijzen
De door ons genoemde prijzen zijn in Euro’s, exclusief 21% BTW, en exclusief verzendkosten.
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen. Gewijzigde prijzen hebben geen invloed op lopende orders.

3. Betalingswijze
De geplaatste orders dienen vooruit betaald te worden via uw bankoverschrijving.
3.1 Ideal
Met iDeal kunt u op een vertrouwde, veilige en eenvoudige manier online aankopen afrekenen. U rekent af via een beveiligde Internet betaalomgeving. Tot nu toe werken de volgende banken met iDeal: ABN Amro Bank, Fortis, SNS Bank, Postbank en Rabobank. Wanneer u bij stap 3 in het bestelproces bent gearriveerd, klikt u op de iDEAL-betaalknop en selecteert u uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank, waar de betaalopdracht al is klaargezet. Na het invullen van een aantal gegevens kunt u het bedrag overmaken. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de Allround Kleding Webshop krijgt een seintje dat de bestelling is betaald. Vervolgens nemen wij uw bestelling in behandeling. Meer informatie over deze betaaloptie vindt u op http://www.ideal-betalen.nl

4. Betaling is niet gelukt
Voor overige vragen/problemen kunt u contact opnemen met De Palma Kleding.

5. Levering
Alle verzendingen zijn goed verpakt. De verzending gebeurt per post of pakketdienst door middel van een handtekening voor ontvangst.

6. Verzendwijze en kosten
Orders worden verzonden na ontvangst van de betaling. De levering geschiedt in de meeste gevallen binnen vijf à tien werkdagen. Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de koper.
De keuze van de wijze van verzending en verpakking is aan ons.
Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf verlaten.
Mocht de postbode u niet thuis treffen dan zal deze een afhaalbewijs bij u achterlaten. . Wij bieden ook de mogelijkheid uw bestelling af te leveren op een ander adres. U kunt dat aangeven bij het invullen van uw adresgegevens.
Verzendkosten:
Voor orders waarvan het orderbedrag kleiner is dan € 95,00 rekenen we € 6,95 verzendkosten.
Boven de € 95,00 worden geen verzendkosten gerekend.

7. Levertijd
Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 5 tot 10 werkdagen aan u te leveren na betaling van de order.De levertijd is echter zeer afhankelijk van het soort artikel.
Met ons assortiment van zoveel verschillende mogelijke combinaties van maten en kleuren ontkom je er niet aan dat er soms artikelen tijdelijk niet leverbaar zijn waardoor de order vertraagd.
Wilt u van te voren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. Als een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, sturen wij u een email.
Zorg dus altijd dat uw emailadres juist is ingevuld en u deze regelmatig bekijkt.

8. Ruilen/retourneren van een artikel
Klanten van De Palma Kleding hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 8 dagen een artikel te ruilen/retourneren.De consument draagt daarbij zelf op voor de kosten van terugzending. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en niet geopende verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Dit i.v.m. hygiëne. Ook mogen eventuele labels,stickers en kaartjes niet verwijderd zijn. Mocht u een artikel willen ruilen/retourneren dan dient u de volgende stappen te nemen.
Stuur ons direct een e-mail, met daarin vermeld uw ordernummer en eventuele klachten/redenen   van ruilen/retourneren.Wacht op antwoord voordat u het artikel terug stuurt, u krijgt instructies hoe u moet handelen.Na ontvangst van het antwoord dient u binnen 2 werkdagen het artikel terug te sturen.
Algemene voorwaarden bij het ruilen/retourneren van een artikel:
Correspondentie verloopt per email, het is uw eigen verantwoordelijkheid dat wij uw juiste emailadres hebben. De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 8 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De 8 dagen gaan in op het moment dat wij de goederen verzenden.
Binnen 1 a 2 dagen dient het retourartikel bij ons binnen te zijn, tenzij De Palma Kleding niet binnen 2 werkdagen uw aangemelde retour beantwoord. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd. Voor het retourneren van alle artikel(en) van een order wordt 7.50 euro administratiekosten in rekening gebracht. De Palma Kleding zal binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retouren u het openstaande bedrag crediteren. Wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan vervalt elk recht op retourneren van een artikel. Alle gemaakte kosten brengen wij de klant dan in rekening.

9. Artikelen die niet retour kunnen:
De volgende artikelen kunnen niet worden geruild/geretourneerd:
–   artikelen die niet in originele staat en/of verpakking verkeren.
–   artikelen die gedragen/gebruikt zijn.
–   artikelen waarvan de labels,stickers en kaartje zijn verwijderd
Als u zich niet aan deze voorwaarden houdt kunt u de artikelen niet ruilen/retourneren

10. Garantie
Op alle producten uit onze webshop zijn de garantiebepalingen van het betreffende merk van toepassing. Die garantiebepaling kunt u opvragen bij het merk dat u hebt aangeschaft.

11. U heeft het verkeerde artikel ontvangen
Indien U een verkeerd product ontvangt, wordt deze door De Palma Kleding omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 8 dagen na verzending contact op te nemen met De Palma Kleding. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant om dit product terug te sturen. Tevens dient u een kopie van de factuur die bij uw bestelling geleverd is, bij te voegen.

12. Klachten en geschillen
Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. De bevoegde Nederlandse rechter is bij aansluiting van andere instanties bevoegd tot kennisneming van alle geschillen die uit hoofde van de overeenkomst tussen De Palma Kleding en de wederpartij mochten ontstaan.
Klachten over u order dient u altijd binnen 8 dagen schriftelijk aan ons te melden.

13. Uw persoonlijke gegevens bij De Palma Kleding
Wij zullen uw persoonlijke gegevens zoals bv. uw naam, adresgegevens, e-mail, IP-adres, Bankrekeningnummer etc  niet ter beschikking stellen aan derden. Indien u vragen heeft omtrent de de AVG en de privacyverklaring verzoeken wij u contact op te nemen met Allround Reclame Workwear Sportswear.

Uw persoonsgegevens hebben wij van u ontvangen. U kan deze gegevens ook weer intrekken d.m.v het sturen van een email naar: Info@allroundkleding.nl. indien u het idee heeft dat er misbruik is gemaakt van uw persoonsgegevens kan u een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen.

14. Niet respecteren van onze voorwaarden
Als een klant van De Palma Kleding onze voorwaarden niet respecteert zoals deze zijn geformuleerd vervalt elk recht op ruilen, retourneren of crediteren van een order.
De Palma Kleding behoudt het recht om alle gemaakte kosten van een order achteraf wel in rekening te brengen aan de klant.

15. Maten
De maten die wij verkopen staan bij het product aangegeven, U kunt hier uw maat selecteren.

16. Bestellen uit het buitenland
De Palma Kleding levert in principe enkel binnen De Benelux en Duitsland (orders tot 2 kilo). Voor pakketten zwaarder dan 2 kg en/of het versturen van pakketten naar een ander land kunt u even contact opnemen met De Palma Kleding. Voor andere landen gelden andere condities en verzendkosten.

17. Clubs & Verenigingen (grotere partijen)
Indien u grotere partijen wilt kopen voor uw vereniging of club, dan kunt u via email onze dealerprijzen opvragen, daarbij vragen wij wel om de volgende gegevens te vermelden:
KVK nr., BTW nr. e.a. clubgegevens.

All rights reserved, prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden.